Met TMX staat u er nooit alleen voor
Expert-advies, trainingen en 24/7 support
Moderne ICT-systemen zijn intelligent, maar daardoor ook complex. Hoe leert u uw organisatie ermee werken? Wat te doen bij een storing die u niet zelf snel kunt oplossen? Wie beheert uw systeem als u daarvoor zelf onvoldoende capaciteit en kennis in huis heeft? En is er niet (veel) meer uit uw systeem te halen dan u nu zelf kunt inschatten?
Gelukkig staat u er met TMX nooit alleen voor. Wij staan u bij met 24/7 support bij storingen, consultancy en expertadvies. Desgewenst nemen we zelfs het gehele applicatiebeheer van u over. Wij zorgen dat uw systeem optimaal werkt. En blijft werken.
TMX Servicedesk helpt u snel weer op weg
Een vraag of technische uitdaging waar u hulp bij nodig hebt? Vraag het de TMX Servicedesk. Onze Servicedesk- en Supportmedewerkers staan voor u klaar om uw vragen over TMX hard- en software te beantwoorden en eventuele problemen snel te helpen oplossen. U kunt de TMX Servicedesk tijdens kantooruren bereiken via tel. 078 6100 300.
Voor servicevragen buiten kantooruren belt u TMX 24/7 Support.

24/7 Support: altijd ondersteuning
Loopt u buiten kantoortijd tegen een probleem aan? Bel dan onze 24/7 Support. Onze specialisten helpen u snel weer op weg. Dag en nacht. Ook in het weekend. 24/7 Support is beschikbaar voor TMX gebruikers met wie een Service Agreement Level (SLA) is afgesloten. In de SLA maken we heldere afspraken over o.a. responsetijd, probleemherstel, beschikbaarheid, onderhoudsronden, procedures bij calamiteiten. En de kosten uiteraard. Zo weet u vooraf precies waar u aan toe bent. U beschikt dan in no time weer over een feilloos werkend systeem.
Meer weten over onze 24/7 support? Neem dan contact op met onze afdeling Sales via sales@tmx.nl of telefonisch via 078 6100 300.
Service Level Agreement (SLA)
Met een Service Level Agreement (SLA) verzekert u zich van de onmisbare ondersteuning door onze 24/7 Support.